اطلاعات درباره ژنراتور
نوشته شده توسط : آیسان

کوپل دیزل ولوو با ژنراتور لوری سومر

دیزل های ساخت این شرکت با توجه به سابقه حضور اتوبوس ها و کامیون های ولوو در ایران دارای زمینه مثبت ذهنی در بین اکثر مردم می باشند. اما باید توجه داشت توان موتور های دیزل ولوو در کاربری دیزل ژنراتور در مقایسه با بسیاری از برند های مطرح و بزرگ در این زمینه بسیار محدودتر است. توان دیزل های VOLVO PENTA در کاربری دیزل ژنراتور تنها از رنج 85 KVA تا 700 KVA است. به عنوان مثال در تولید دیزل ژنراتور های ولوو در توان 650KVA از موتور دیزل 16 لیتری TAD1643GE استفاده میگردد. در حالی که موتور دیزل پرکینز مشابه در همین توان مدل 2806A-E18TAG1A می باشد که دارای حجم موتور 18 لیتر می باشد. این اختلاف حجم موتور بین محصولات ولوو با دیزل های کامینز و پرکینز در اکثر توانها دیده میشود. همین امر سبب ضعف نسبی دیزل ژنراتورهای ولوو در نحوه پاسخ گویی به خصوص در مناطق گرمسیر جنوب ایران گردیده است. البته این موارد در مقایسه با برندهای پرکینز و کامینز مطرح گردیده است و هرگز به معنای عدم کارایی دیزل ژنراتورهای با موتور ولوو نمیباشد.

موتور دیزل ولوو همچون سایر برندهای موتور دیزل میتوان با تمام ژنراتورهای موجود کوپل نمود. با توجه به استاندارد شدن ژنراتورهای یک سربلبرینگ در این صنعت دیگر نیازی به واسط کوپلینگ در تولید دیزل ژنراتور وجود ندارد. در هنگام تهیه دیزل ژنراتور خود از مدل یک سربلبرینگ ژنراتورها استفاده نمایید.کوپل دیزل ولوو با ژنراتور

دیزل ژنراتور های تولید شده از موتور دیزل ولوو قابلیت کوپل با تمام ژنراتور های یک سر بلبرینگ را دارا هستند. با توجه به استاندارد شدن ژنراتورهای یک سر بلبرینگ در صنعت دیزل ژنراتور ها امروزه استفاده از واسط کوپلینگ در تولید و اتصال دیزل و ژنراتور حذف گردیده است.

ژنراتور مکالته

* ژنراتور مکالته برند ایتالیایی صنعت ژنراتور می باشد. ژنراتور های مکالته از لحاظ کیفی در رده پایین تری نسبت به ژنراتور استامفورد انگلستان و لوری سومر فرانسه قرار دارد. بدیهی است این مقایسه به طور نسبی بوده و هرگز به معنای ضعف ژنراتورهای مکالته نمیباشد. همچنین با توجه به حضور قویتر ژنراتور مکالته در بازار ایران استقبال بیشتری از این برند در مقایسه با ژنراتور لوری سومر صورت گرفته است.

توان ژنراتورهای مکالته Mecc Alte Spa در فرکانس 50 Hz نیز تنها تا 990KVA است .

تولید کننده دیزل ژنراتور ولوو مکالته

شرکت پایور دیزل آسیا به عنوان تولید کننده دیزل ژنراتور طیف کاملی از دیزل ژنراتور با موتور ولوو (VOLVO) و (Alternator) ژنراتورها های استمفورد (Stamford) انگلستان و مکالته (MeccAlte) ایتالیا و … تولید می نماید.





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: